Τρίτη 21 Οκτωβρίου 2008

Το Κουβαράκι χαρίζεται!!!

Με λένε Κουβαράκι, γιατί είμαι τόσο χνουδωτή, όσο ένα κουβάρι μαλλί!!Είμαι περίπου 1 έτους, αλλά μικροδείχνω!!
Έχω γίνει μαμά μια φορά στη ζωή μου και υιοθέτησα και άλλα μωράκια που είχαν την ανάγκη μου! Γιʼ αυτό λένε ότι είμαι η πιο καλή, τρυφερή και ευαίσθητη γατούλα που έχουν γνωρίσει ποτέ!

Λατρεύω να με παίρνουν αγκαλιά και να με κανακεύουν και εγώ ανταποδίδω τις περιποιήσεις με ασταμάτητα γουργουρητά και πατουσάκια!
Μου αρέσει η αυλή, όπου ζω με τις μικρότερες αδελφές μου και μερικά από τα υιοθετημένα παιδιά μου (όσους δηλαδή δεν έχουν βρει ακόμα οικογένεια), όμως, μάλλον εμείς δεν αρέσουμε στους γείτονες, που έχουν ήδη σκοτώσει τον αδελφό και ένα από τα παιδάκια μου….

Γιʼ αυτό πρέπει να βρω γρήγορα ένα ασφαλές μέρος να ζήσω… Λένε ότι μου αξίζει το καλύτερο, γιατί, αν και αδέσποτη, έχω τον καλύτερο χαρακτήρα!!!
Α! Να μην ξεχάσω να σας πω ότι τώρα με έχουν στειρώσει!!!!

Επικοινωνήστε στο 6944391820 ή στο m_spat@yahoo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: