Πέμπτη 4 Δεκεμβρίου 2008

H παιχνιδιάρα Σιέρρα!

Δεν ξέρω πώς, ωστόσο, μία μουντή και βροχερή μέρα βρέθηκα να κάνω περιπάτους κάτω από παρκαρισμένα αυτοκίνητα. Τότε με είδε ένας κύριος και με παιγνίδια και γλυκόλογα προσπάθησε να με φέρει κοντά του για να με σώσει. Ήταν ο μπαμπάς μιας πολύτεκνης γατοοικογένειας που μου άνοιξε με αγάπη την αγκαλιά και το σπίτι της. Με έβγαλαν Σιέρρα, που στα ισπανικά σημαίνει οροσειρά, αφού το τρίχωμά μου έχει όλες τις αποχρώσεις του καφέ, του κανελί και του μπεζ. Είμαι τριών μηνών περίπου, και θα ήθελα να με υιοθετήσετε αλλά μόνο όσοι είστε υπεύθυνοι και συνειδητοποιημένοι φιλόζωοι, ζείτε εντός Αττικής, αυστηρά για να με έχετε μέσα στο σπίτι (αποκλείονται μπαλκόνια, κήποι, αυλές) και να κάνουμε όλοι μαζί ζουζουνιές, και εφ' όσον συμφωνήσετε για στείρωση αργότερα την οποία θα αναλάβει η θετή μου μαμά…Είμαι αποπαρασιτωμένη εσωτερικώς και εξωτερικώς, έχω ξεκινήσει τους εμβολιασμούς, και οι αιματολογικές μου εξετάσεις είναι κατακάθαρες, όπως θα δείτε και από το βιβλιάριό μου! Ευχαριστώ, με εκτίμηση, Σιέρρα.

e-mail (το προτιμώ): dodarv@hotmail.com
Κιν (αν δεν το ακούσω, αφήστε μήνυμα στον τηλεφωνητή): 6946678610

Δεν υπάρχουν σχόλια: