Τρίτη 24 Φεβρουαρίου 2009

Η αιθέρια Λίλιθ

Η μικρούλα Λίλιθ μόλις απογαλακτίστηκε από τη μαμά της.Είναι περίπου δύο μηνών,χρωματισμού calico,και προικισμένη με όλα τα χαρακτηριστικά που αναφέρουν οι μύθοι και οι παραδόσεις για τις γατούλες αυτές.Ήρεμη,γλυκιά και τρυφερή,αλλα και παιχνιδιάρα,περιμένει να φτερουγίσει στην ανθρώπινη αγκαλιά της μετά την αγκαλιά της γατομαμάς της.Είναι τόσο γλυκιά που όποτε ακούει το όνομά της ζυμώνει με τα πατουσάκια της επιτόπου.Είναι ημιμακρύτριχη,με υπέροχα,νεραϊδίσια πράσινα μάτια.Θα δοθεί εσωτερικά και εξωτερικά αποπαρασιτωμένη και εμβολιασμένη,με κάρτα υιοθεσίας και μόνο σε γατογονιό που θα συμφωνεί με τη στείρωση.Αν είστε έτοιμοι να συγκατοικήσετε με μια νεράιδα που θα σας χαρίσει ευτυχία και γουργουρητά, στειλτε μας mail στο oukelis@hotmail.com.Δινεται για υιοθεσία στην Αθήνα και στη Θεσσαλονίκη.

3 σχόλια:

Donnaliza είπε...

Axooυυυυ ειναι υπεροχη!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Είναι υπέροχη , κάποτε είχα γάτο για χρόνια μέχρι που μου το σκότωσαν.Πριν ένα χρόνο υιοθέτησα ένα έξω απο το μαγαζί μου , μια μέρα που πήγα ένα ταξιδάκι μου το έδωσαν δηλητήριο..καθάρματα .

moukelis είπε...

Ειναι οντως υπεροχη,και πριν μερικες μερες ταξιδεψε για τη νεα της μαμα.Πολυ θα μου λειψει το τερατακι,το ειχα συνηθισει!
Αχτιδουλα μου πολυ λυπαμαι για τα γατακια σου,δυστυχως εξω διατρεχουν πολλους κινδυνους... :@(