Σάββατο 24 Μαΐου 2008

Λιώνω για σένα...

Γεια σας κι από μένα...Είμαι πολύ μικρούλης και γι'αυτό ίσως δεν κατάλαβα τι ήταν αυτό το μεγάλο πράγμα που ερχόταν κατά πάνω μου στριγγλίζοντας.Μετά μου είπαν ότι το λένε ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ και παραλίγο θα με έκανε λιώμα.Τώρα γίνομαι λιώμα στο κρεβάτι του μικρού κοριτσιου που με έσωσε την τελευταία στιγμή!
Δυστυχώς δεν υπάρχει η δυνατότητα να με κρατήσει,οπότε ψάχνω γρήγορα ένα άλλο κρεβατάκι για να λιώνω σαν κασέρι στην τοστιέρα.Είμαι πολύ γλυκός και χαδιάρης,μέσα στο νάζι.Πάω στην άμμο μου σαν κύριος και τρώω ξηρή τροφή(τι με πέρασες για κανένα μπέμπη;) Παρεχονται τα εμβόλια του και η στείρωση του.Επικοινωνήστε με τον Νίκο στο 6934806107.Ευχαριστώ!

1 σχόλιο:

moukelis είπε...

Ο μικρούλης υιοθετήθηκε,και απέκτησε και αδερφάκια(γατίσια και ανθρώπινα σύντομα)!