Τρίτη 27 Μαΐου 2008

H κουταβούλα Βούλα

Απέμεινα η τελευταία από τα 6 πανέμορφα κουτάβια κ δεν σας κρύβω….άρχισα να ανησυχώ για την….αποκατάσταση μου….
Η κυρία που με φροντίζει με βάφτισε Βούλα, γιατί έχω μια ωραία άσπρη βούλα στη πλάτη μου κ την άκουσα να λέει ότι είμαι πια έτοιμη να πάω στο σπίτι που θα με αγαπάνε για το υπόλοιπο της ζωης μου….
Μεταξύ μας, νομίζω ότι το αξίζω…είμαι μόνο 3 μηνών κι έχω τα χρώματα του κλασσικού διαχρονικού συνδυασμού: άσπρο-μαυρο..Θα γίνω μεσαία προς μεγάλου μεγέθους, είμαι κτηνιατρικά ελεγμένη κ ήδη ξέρω να συνυπάρχω με αλλά ζώα κ να περιμένω τη βόλτα μου για την…ανάγκη μου…
Τηλεφωνήστε για μένα στο 6973698750 η στο 6945386096 η αν θέλετε κι άλλες φωτός στείλτε στο olgapeyi@otenet.gr

3 σχόλια:

neoinileias είπε...

ωραία σκυλάκια

moukelis είπε...

Χαίρομαι που σου αρεσαν! :@)
Αν έχεις χώρο,γιατί δεν χαρίζεις σε κάποιο απο αυτά ένα σπιτάκι;Είναι όλα σχεδόν εμβολιασμένα και χρειάζονται έναν άνθρωπο να τα αγαπήσει. :@)

moukelis είπε...

Η ομορφιά μας υιοθετηθηκε!Όχι ότι είχαμε αμφιβολίες για τέτοια φατσούλα...Καλή τυχη και τρελά παιχνίδια μικρή μας Βούλα στο νέο σου σπιτάκι!