Σάββατο 9 Μαΐου 2009

Ένας μίνι πάνθηρας!

Γεια σας γατομαμάδες και γατομπαμπάδες!Με λένε Τσίου (μα είναι όνομα για πάνθηρα αυτό,πείτε μου...) και βρέθηκα παγωμένος και αδύνατος στο Φάληρο.Δεν ξέρω πως βρέθηκα εκεί από τη ζούγκλα,αλλά για καλή μου τύχη μια καλή κυρία με πήρε στο ανθρωπόσπιτό της και με μεταμόρφωσε σε έναν υγιέστατο και παιχνιδιάρη γάτο.

Είμαι μόλις δύο μηνών,αλλά είμαι τόσο έξυπνος που έμαθα ήδη να πηγαίνω στην άμμο μου.Τα πάω πολύ καλά με άλλους γάτους και γάτες,μεγάλες και μικρές.
Η μαμά μου με δίνει μόνο για μέσα στο σπίτι,και με την προϋπόθεση να στειρωθώ όταν φτάσω στην κατάλληλη ηλικία,για να μην καταλήξουν κι άλλα γατάκια παρατημένα στο δρόμο σαν εμένα.
Μπορείτε να με βρείτε στο 6977077807,ή αν προτιμάτε την ηλεκτρονική επικοινωνία στο vickyvasilak@gmail.com.
Βιαστείτε,θα γίνω ανάρπαστος!

1 σχόλιο:

moukelis είπε...

Ο μικρούλης βρήκε το σπίτι των ονείρων του!