Τρίτη 18 Μαρτίου 2008

Καλυψούλα

Έλεγα να μην αρχίσω με αγγελία,αλλά αυτή με σκλάβωσε και δε μπορούσα να κάνω αλλιώς:

H Βασίλισσα του Σαββά


Περιμένει τον αρχοντα της ( η την αρχόντισσα της)
να την υιοθετήσει για να του-της προσφέρει την βασιλική γατίσια καρδιά της...



Οχι η Queen Elisabeth δεν ειμεθα εμεις...αλλη είναι..
δεν ευθυνόμεθα δια οποιαδήποτε ομοιότης...τς τς τς...



Στον "οντα" της κανει ραχάτι, τρωει λουκουμακι ( λεμε τωρα )
διπλα στο λουλουδάκι και περιμένει....
(Τι μεγάαααλη γατα ε??? ...Ειναι θεμα φωτογραφικης .. γωνίας )

Η Βασίλισσα ειναι "τοιμασμένη" απο τις καμαριέρες και διαθέσιμη για ακροάσεις....
Θα σας δεχτει με επιεικεια και ολίγον ξαπλωμενη γιατι εφαγε ολιγον αστακουδακι και της ηρθε καπως... δεν μας παρεξηγειτε ε???


Η Καλυψούλα η αλλιώς "Βασίλισσα του Σαββά"
δίδεται προς υιοθεσίαν, διαθέτει βασιλικον ταμπεραμέντο,
τρυφερή καρδια σαν μαρουλάκιον, βελούδινην απαλήν γουνα
...όσοι πιστοί προσέλθετε...



Βασιλικόν Τηλέφωνον
Δια ακροάσεις Μελλοντος Γατογονιού:
6979780445


Μετα τιμής
Μαντάμ Σουσού Καντακουζηνού
( πλάκα κανω εχει κατι το βασιλικο παντως...ε?)

Ειμαι μια γκρίζα γατούλα και με λενε Καλυψούλα.
Τι κι αν ειμαι μεγαλούλα, θελω κι εγω μια μανούλα.
Ειμαι φίνα και τσαχπίνα θέλω χάδια και φιλιά, τη δικιά σου αγκαλιά.
Ειμαι γατα χορταστικιά γι'αυτο πρόσεχε καλα δεν χρειάζονται άλλα γατιά.
Να σαι σίγουρη πολύ, οτι θα σε προσέχω πάρα πολύ και θα σου γλύφω μ'ευγνωμοσύνη το μαλλί.
Θα σε αγαπω τρελλά και θα περνάμε μια χαρά.
Θέλεις να γίνεις η γλυκιά μου η μαμά?
Ή ο χαδιάρικος μπαμπάς?

2 σχόλια:

Roadartist είπε...

αχ τρέλαααααααααααααααααααααααα :)
:) :) :): ) :) :) :)
καλή αρχή νιαουυυ

moukelis είπε...

Μας έκανες και ποδαρικό Roadartist!
Ναι είναι μεγάλη μούρη η Καλυψώ,και πρέπει να βρει σπιτάκι επειδή ψάχνει καιρό.Οπότε είπα να βοηθήσω όπως μπορώ,μήπως κανένας επισκέπτης του κάστρου ζητήσει από το φάντασμα του Πρίγκηπα Γελαστρόνι να γνωριστεί με την αρχοντική αυτή κυρία...
Συναδελφικά νιάου!