Σάββατο 29 Μαρτίου 2008

Ξέρεις τι είναι να είσαι αδέσποτος στην Αθήνα;


Γεια σας υποψήφιοι γατογονείς. Έχω μια ερώτηση για σας: Ξέρετε πως είναι να είσαι αδέσποτος στην Αθήνα; Να σας εξηγήσω. Εγώ τριγύριζα στους δρόμους. Κρύωνα, πεινούσα, και με τρόμαζαν αυτές οι μεγάλες γάτες με ρόδες που εσείς λέτε αυτοκίνητα. Περνούσα ανάμεσα από τις άψυχες ρόδες, με την αγωνία αν θα βρω κάτι να φάω. Και κρύωνα…Μέχρι που κάποιοι καλοί άνθρωποι με περιμάζεψαν και με περιέθαλψαν. Με στείρωσαν, με τάισαν, μου βρήκαν και ένα ωραίο σπιτάκι. Δοκίμασα να μείνω εκεί, δε λέω. Απλά μωρέ…Πώς να σας το πω…Είμαι λίγο ντροπαλή. Ε και θέλω το χρόνο μου κι εγώ, όπως όλες οι κοπέλες, να συνηθίσω. Αλλά δε μπορούσαν να με περιμένουν οι γατογονείς μου…Κρίμα γι’ αυτούς βέβαια, επειδή είμαι πολύ χουρχουριστή γατούλα.

Είμαι πια εννέα μηνών, είμαι πολύ ήσυχη, έχω καλούς τρόπους και λερώνω μόνο στην άμμο μου, και δεν κάνω καμία ζημιά. Έχω λίγο θλιμμένο βλέμμα, επειδή δε θα μου άρεσε καθόλου να γυρίσω σε μια κρύα γωνιά ανάμεσα σε λαστιχένιες ρόδες. Προτιμώ να βρεθώ στην αγκαλιά σου, και να τρίβω το μουσούδι μου στη μύτη σου. Εσύ τι προτιμάς;

Αν συμφωνείς μαζί μου, και διαθέτεις μύτη για μουσουδιές, μπορείς να με βρεις εδώ:staytrue@in.gr ,6947302695

3 σχόλια:

Unknown είπε...

Hello - What beautiful cats you have. The bottom one is similar to mine. Nice blog. :o)

moukelis είπε...

Hello and welcome!
These cats(unfortunately) are not mine.These beautiful animals are given for adoption,and we are trying through the blog and MyCat site to find a warm home for them.
Really glad you liked them!Oh,the bottom one is just so cute...You're lucky to have such a beautiful cat...
Thanks for your kind words! :@)

moukelis είπε...

Η ομορφια μας αποφάσισε ότι της ταιριάζει περισσότερο η ελευθερη ζωή,και φροντίζεται καθημερινά από εθελόντρια σε προστατευμένη αυλή. :@)