Παρασκευή 18 Απριλίου 2008

Μίκυ,ο χαρωπός γατούλης

Η ζωή στην Αθήνα είναι δύσκολη για μένα. Είμαι μικρος πολύ σε σχέση με σας βλέπετε σε μεγεθος, και δεν έχετε φτιάξει έτσι τα πράγματα ώστε να μας διευκολύνουν και μας έστω λίγο…πολύ εγωιστική άποψη κατά τη γνώμη μου, αν θελετε να ξέρετε…τα «ανώτερα όντα» θα έπρεπε να φροντίζουν και για μας τα «κατώτερα»…αλλα αυτή είναι μια άλλη μεγάλη συζήτηση.
Πέρασα πολύ κρύο, χιόνια, πείνα και δίψα. Ακόμα ένα θορυβώδες άλλο ζώο πήγε να με χτυπήσει και τέλος κάποιος από σας με κλώτσησε…
Ευτυχώς το μόνο κουσούρι που μου έμεινε από αυτό ήταν ότι δεν μπορώ να πηδήξω πολύ ψηλά, δεν πονάω πια και το ποδαρακι μου το πατάω κανονικά.
Προς το παρόν βρήκα κάποιον που με φροντίζει έξω και με ταίζει, με έχει στο μυαλο του βρε παιδί μου, αλλα δυστυχώς ακουσα πριν 2 εβδομάδες ότι θα πρεπει να φύγω από εκεί γιατί ενοχλώ λέει. Μετά από μέρες είδα καποια φιλαράκια νεκρά..…
Αυτό που ζητάω είναι ένα σπιτάκι άμεσα γιατί ειμαι μικρούλης και έχω μάθει όλους τους σπιτικούς τρόπους. Ο ανθρωπος που με φροντίζει έχει σπίτι του άλλες γατουλες και δεν μπορεί να πάρει και μένα, μ’αγαπάει όμως και θελει να με εξασφαλίσει γι’αυτό παρέχει τη στείρωσή μου και τον εμβολιασμό μου και φυσικα ένα ιατρικό check up, πριν με δώσει στην καινούργια μου οικογένεια…
Ααα ξέχασα να σου πω. Είμαι 6 μηνών και με φωνάζουν Μίκυ…για προφανείς λόγους. Είμαι χαδιάρης, παιχνιδιάρης και λίγο υπναράς…(αλλα δείξτε μου ένα γάτο που δεν είναι), κάνω άνετα παρέα με άλλες γατούλες.
Έλα να με πάρεις σπίτι μου…
Τηλ.Επικοινωνίας: 6972852216 email: pawadoption@yahoo.com

Υ.Γ. Παραθέτω και φωτό με τίτλο «Μίκυ ο Μεγαλοπρεπής»..(μωρε καλός δεν είμαι με το κόκκινο φόντο?)

Δεν υπάρχουν σχόλια: