Παρασκευή 18 Απριλίου 2008

Ρουντυ!

Δείχνω ένα συνηθισμένο κανελί σκυλί απο τα τόσα σε κανελί απόχρωση που κυκλοφορούν κ δεν τους δίνουμε σημασία. Δείχνω τόσο συνηθισμένος ,(είμαι ημιαιμο πόιντερ) όμως, σε κοιτάζω στα μάτια και σε αποδέχομαι όπως κι αν είσαι…Με φωνάζεις με τ όνομα μου κ τρέχω κοντά σου γιατί νομίζω ότι θα μου χαϊδέψεις το κεφάλι….Σε κοιτάζω με τη γλώσσα μου να κρέμεται και νιώθεις το ποσό αποζητώ το χάδι κ την προσοχή σου….Έτσι κι ακούσω το τόνο της φωνής σου χαϊδευτικό, ακουμπώ στα πόδια σου κ ψάχνω τα χεριά σου για να κουρνιάσω, σε γλύφω ίσως λίγο ατσουμπαλα γιατί είμαι κουτάβι ακόμα, σου κουνάω την ουρά κι αναρωτιέμαι αν θέλεις να με παίξεις…
Εγώ είμαι ο Ρουντυ…..Με αστείρευτα αποθέματα τρυφερότητας κ συντροφικότητας, γυρεύω καταφύγιο στο ζεστό σου σπίτι η και στο κήπο σου ακόμα γιατί είμαι κ γενναίος φύλακας….Ξέρω τι με περιμένει εκεί έξω αργά η γρήγορα….Είδα τους γονείς κ τα αδέλφια μου να πεθαίνουν από φόλες, γνώρισα το κρύο, την πείνα,, τον αναίτιο διωγμό….Σώθηκα χάρη στην αγάπη κ την προστασία του ανθρώπου που από μικρακι με προστάτεψε και…..να’μαι τώρα…..σε περιμένω.
Σε μια πανσιον βλέπω τις μέρες να γίνονται νύχτες…δεν κινδυνεύω πια από τις φόλες…η ύπαρξη μου ολόκληρη διψά γι το ανθρώπινο σου χάδι….

Είναι πολλά ήδη τα ζώα μες το σπίτι κ δεν μπορώ να τον κρατήσω, όμως ήδη ζηλεύω οποίον τον βάλει στη ζωή του κ μεγαλώσει μαζί του…
Είναι μόνο 9 μηνών κ δεν θα μεγαλώσει άλλο, είναι ο γλυκοκουταβος που θα ομορφύνει τη ζωή σου…εμβολιασμένος, φροντισμένος, πιστός….έτοιμος ν αποκτήσει αγάπη και σπίτι
Τηλεφωνήστε μου για τον Ρουντακο στο 6945386096 η αν προτιμάτε το διαδίκτυο στο olgapeyi@otenet.gr

1 σχόλιο:

moukelis είπε...

Βρήκε ένα ζεστό σπιτάκι και έναν μπαμπά για να κοιτάζει με λατρεία με τα υπέροχα μάτια του!Μπράβο Ρούντυ!