Πέμπτη 24 Απριλίου 2008

Μια θέση και για μένα;

Γεια σας!

Είμαι ο Γκούφι (δε θέλω σχόλια για το όνομα,είναι προφανείς οι λόγοι επιλογής του) και ψάχνω μια θέση στην καρδιά σας. Τώρα θα μου πείτε, εντάξει, σε συμπαθούμε,και θα μου την παραχωρήσετε.Ε δεν θέλω μόνο μια θέση στην καρδιά σας από μακριά,θέλω και μια θέση στην οικογένειά σας. Μου λένε ότι είμαι ημίαιμο γιούρα,που σημαίνει ότι κάνω για κυνηγετικό σκυλάκι,αλλά δε θέλω να καταλήξω με κυνηγό σκυλογονιό,επειδή ένας από αυτούς με πέταξε σκελετωμένο στο δρόμο. Είμαι σίγουρος ότι θα βρω θέση και στην δική σας καρδιά,όπως βρήκα θέση και στο αμάξι της κυρίας που με μάζεψε.Έφαγα, έκανα θεραπεία,και οι αιματολογικές μου εξετάσεις είναι πλέον άψογες. Είμαι ενός έτους μόνο,και αξιαγάπητος(τι να σας τα λέω,με βλέπετε).Λοιπόν,θα έρθεις να με πάρεις σπίτι;

Τηλεφωνήστε μου για τον Γκουφυ στο 6945386096 η στο διαδίκτυο στο olgapeyi@otenet.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: