Κυριακή 1 Ιουνίου 2008

Ο Φάτσας

Γεια κι από μένα!
Βρέθηκα κάτω από ένα αμάξι να φωνάζω και κανείς να μη με ακούει.Καθώς όμως είμαι γάτος με υπομονή και επιμονή,συνέχισα να φωνάζω με όσο αέρα έμενε στα μικρά μου πνευμόνια,μέχρι που έγινε το δικό μου και βρέθηκα σε μια αγκαλιά.Είχα πολλά αγκαθάκια και τριβέλια στη γουνίτσα μου,αλλά κάτι χέρια μου τα καθάρισαν και με χτένισαν.Αφού έδιωξα απο ππανω μου τους ψύλλους,πλύθηκα και αποπαρασιτώθηκα,ήρθε η σειρά της εκπαίδευσης.Έγινα πραγματικός κύριος καθώς έμαθα να χρησιμοποιώ την άμμο μου.Ψάχνω για συγκάτοικο με τον οποίο να έχουμε κοινά ενδιαφέροντα.Αγαπημένο φαγητό μου είναι η καλή γατοτροφή και η γαλοπούλα.Περνώ τον ελεύθερο χρόνο μου παίζοντας Xbox,κι ας λένε ότι είμαι μόνο ενάμιση μήνα και είμαι μικρός για τέτοια,ψάχνω για γερό συμπαίκτη.Θα σου παραχωρήσω και θέση στον καναπέ.Αγαπημένο τραγούδι δεν έχω ακόμα,αλλά περιμένω να γίνει ο χτύπος της καρδιάς σου στο ρυθμό του γουργουρητού μου(είμαι και ρομαντικός,είδες τι κελεπούρι θα πάρεις;)Θα εμβολιαστω πολύ σύντομα,αλλά αν με καπαρώσεις πιο νωρίς,παρέχονται τα εμβόλιά μου.Αν ψάχνεις κι εσύ συμπαίκτη,επικοινώνησε με την Αμαλία στο τηλ 6992002000ή αν προτιμάς ηλεκτρονικά στο c.amalia@mail.gr

1 σχόλιο:

moukelis είπε...

Ο κούκλος μας βρήκε επιτέλους συμπαίκτη στο XBox και μια αγκαλιά για να τον κρατά ζαστό και να τον γεμίζει χάδια!