Πέμπτη 19 Ιουνίου 2008

Η συμμορία των τεσσάρων!

Γεια σας!
Είμαστε 4 μικρά γατάκια μόλις 2 μηνών, ανήκουμε σε μια μεγάλη οικογένεια όπου τα περισσότερα αδερφάκια μας υιοθετήθηκαν σε μικρότερη ηλικία εμείς ακόμα περιμένουμε …όποιος ενδιαφέρεται να μας υιοθετήσει ας επικοινωνήσει στο τηλ:6942230398.

Να τονίσουμε πως είμαστε υγιέστατα, έχουμε συνηθίσει να τρωμε ξηρά τροφή καθώς και να χρησιμοποιούμε την άμμο μας….αν και προτιμάμε να τα κάνουμε στη φύση (Για όσους διαθέτουν κήπο).


Λίγα λόγια για το κάθε να μας έτσι ώστε να μας γνωρίσετε καλύτερα......
Εγώ λοιπόν είμαι η μικρή Λουλού, πολλοί βέβαια με φωνάζουν Φούντα ή Χνουδόμπαλα διότι λεει είμαι πολύ φουντωτό... άσε που με έχουν ζαλίσει να με πιάνουν συνέχεια…και όλο λένε "μα πως είναι δυνατόν αυτό γατί να τρωει τόσο πολύ και να είναι τόσο ελαφρύ και μαλακό σαν πλαστελίνη"... Χα σιγά να μην τους πω τα μυστικά μου..
Εγώ είμαι η Σοράγια, μια μικρή πριγκίπισσα έτσι με αποκαλούνε και μου αρέσει πολύ….περιμένω λοιπόν τη βασιλική μου άμαξα να έρθει να πάρει… διότι ο θρόνος μου εδώ δεν με χωράει πια.
Εγώ είμαι ο Ζαβολιάρης…μεγάλο πειραχτήρι, δεν αφήνω κανένα στη ησυχία του …τρέχω συνέχεια πάνω κάτω …κρύβομαι και τους αιφνιδιάζω… Μ’αρέσει όταν τους τρομάζω !
Έφτασε και η σειρά μου…. Μόρτης ο τζούνιορ …όταν με βλέπουν κρύβομαι ….μα αυτοί οι άνθρωποι δεν τρώγονται με τίποτα…δεν είναι να με πετύχουν αρχίζουν "ποπό ποπό τι παιδί είσαι εσύ, ίδιος ο πατέρας σου και φτου σου απο εδώ και φτού σου απο εκεί", μα είναι τρελοί αυτοί, καλέ δε βλέπετε τις διαφορές; Τι να πω απ το πολύ φτύσιμο θα καταντήσω παπί στο τέλος. ..

Δεν υπάρχουν σχόλια: