Κυριακή 15 Ιουνίου 2008

Μαντώ Μαυροασπρογένους

Καλημέρα σε όλους!
Ειμαι η Μαντώ. Μέχρι σήμερα βεβαια ήμουν "η Γάτα με τα 5 γατάκια που πρεπει να φύγουν, να θανατωθούν γιατί γέμισε ο τόπος γατιά". Ευτυχώς ονομαστηκα σήμερα καθώς έπαψα να αποτελώ εγω και αυτά πρόβλημα στη "φιλοζωη" γειτονια που απειλούσε οτι θα μας θανατώσει όπως τη φίλη μου και τα μικρά της που βρέθηκαν νεκρά πριν ένα μήνα.
Είμαι τώρα ασφαλής στο Κτηνιατρικό Κέντρο Γάτας, ακόμα βέβαια λίγο φοβισμένη αλλά πολύ καλή και όμορφη φουντωτη γατουλα απ'οτι μου λένε.Τα μικρά μου βρήκαν όλα σπίτι,και απέμεινα μόνη μου στο κλουβάκι.Είμαι μόνο οκτώ μηνών,δεν έκλεισα καν χρόνο.Γατάκι είμαι δηλαδή κι εγώ,κι ας έγινα πολύ νωρίς μανούλα.Έχω παραμεινει 2 μήνες σχεδόν σε προστατευμένο περιβάλλον και ενώ ειμαι φοβισμένη και ίσως θελω λίγο υπομονή για να υιοθετηθώ μέσα σε σπίτι (χωρίς αυτό να σημαίνει ότι είμαι επιθετική σαν γατα), ενας κήπος θα ήταν το ιδανικό περιβαλλον για τη μένα.Είμαι στειρωμενη, πλήρως εμβολιασμένη και ειναι κρίμα να επιστρέψω στο δρόμο όπου να'ναι και την επομενη μέρα να με βρουν λιώμα απο κανενα αυτοκίνητο, καθώς πια δεν ειμαι μαθημενη να γυρίζω στους δρόμους.Οποιοσδήποτε έχει προστατευμένο εξωτερικό χώρο, αυλή, ακάλυπτο που θεωρεί ότι δεν κινδυνεύει η γατουλα ας τηλεφωνήσει. Παρεχεται σπιτακι εξωτερικου χωρου, ο ετησιος εμβολιασμος της με το βιβλιαριο της και τροφούλα ή και περιθαλψη αν χρειαστεί.Μην την αφήσετε να επιστρέψει στο δρόμο,μια γωνιά στην αυλή σας ζητάει... pawadoption@yahoo.com-6972852216

3 σχόλια:

spyros1000 είπε...

"Ρε μπλογκερς που ήσασταν σήμερα; Γιατί πήγα στο Σύνταγμα και δεν βρήκα και πολύ κόσμο... Μόνο 7-8 άτομα ήμασταν! Οι υπόλοιποι; Ναι το ξέρω ότι δεν υπήρχε οργάνωση αλλά και πάλι, ψαχτείτε λίγο... Πώς βρεθήκαμε εμείς οι λίγοι; Πού ήσουν ρε Πρέζα; Που ήσουν ρε πρεςς; Που ήσασταν ρε μπλουπερς; Που ήσασταν όλοι εσείς;;; Χαμένοι στο Σύνταγμα;;;
Θέλαμε και ξένα ΜΜΕ να καλύψουν το γεγονός... Μόνο ένας δημοσιογράφος απ' τον ΣΚΑΙ ήταν, αλλά κι αυτός για λίγο μιας και δεν βρήκε πολύ κόσμο... Θέλουμε να πάμε κόντρα και στη κυβέρνηση, τρομάρα μας... Τέλος πάντων... Το πάθημα, μάθημα, για το μέλλον... Γιατί έτσι ανοργάνωτοι, είμαστε βούτυρο στο ψωμί τους... Ας ελπίσουμε να διαψευσθώ. "
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΠΥΡΟ ΒΛΑΧΟ...

http://humanotherapy.blogspot.com/



http://spyros1000.blogspot.com/

moukelis είπε...

Λυπάμαι φίλε μου,αλλά μένω πολύ πολύ μακριά από το Συνταγμα...
:@)

moukelis είπε...

Η γλυκιά μας Μαντώ μετακόμισε στον κήπο των ονείρων της!Σε λίγους μήνες θα κρατά συντροφιά και στο μωράκι της οικογενείας,οπότε θα συμπληρωθεί η οικογενειακή ευτυχία.Απο εμάς τις καλυτερες ευχές!