Τρίτη 24 Ιουνίου 2008

Σοκολατάκης Κουταβάκης

Γεια σου κόσμε!

Από ότι βλέπεις είμαι ένας υπέροχος κούκλος,μόλις 2,5 μηνών.Με εγκατάλειψαν μαζί με τα αδερφάκια μου στη Ραφήνα και τώρα φιλοξενούμαστε προσωρινά σε ασφαλές μέρος.Έχω στοιχεία από λαμπραντόρ μου είπαν,αλλά εγώ θέλω μια οικογένεια που να με αγαπήσει γι'αυτό που είμαι πραγματικά:ένας ημίαιμος κούταβος,από 100% σοκολάτα γάλακτος.Το βλέπεις και στο χρώμα μου,και θα το δεις και στη γλύκα μου άμα με υιοθετήσεις.Άσε που είμαι και σκυλάκος με ονοματεπώνυμο!
Θα δοθώ εμβολιασμένος και αποπαρασιτωμένος,το μόνο που θα έχεις να κάνεις θα είναι να με αγαπήσεις.
Αν θες να με πάρεις σπίτι,μήπως σε πιάσει καμιά υπογλυκαιμία και θες σοκολάτα,τηλεφώνησέ μου στο 6942 463704.

1 σχόλιο:

moukelis είπε...

Ο σοκολατένιος μας κούκλος υιοθετήθηκε από ένα ζευγάρι και θα γλυκαίνει στο εξής τις μερες τους!